Кожна з яких має кілька спеціалізацій і спеціальностей за якими ведеться підготовка в нашій студії. Зараз пора вступних іспитів в художні вузи і наша суддя готова в лагідні терміни ввести в курс справи. Провести підготовчий курс малюнка і живопису для майбутніх абітурієнтів.
Що для цього необхідно? За кілька місяців до вступних іспитів написати перелік іспитів цікавить вас вузу. Приймальні вимоги. Терміни подачі документів і подання виконаних вами для приймальної комісії. Багато юних художників мріють стати архітекторами. Для вступників у архітектурні вузи передбачені іспити по малюнку, композиції та кресленню.Малюнок гіпсової голови виконується на аркуші паперу 30х40. Потрібно грамотно розташувати зображення в заданому форматі, з дотриманням пропорцій законів перспективи. Виявивши в завершенні обсяг світлотінню. На іспиті з композиції – зробити малюнок олівцем з побутових предметів.Складаючи з них просторову композицію. Легкої світлотінню передають просторове положення і форму предметів. Якщо ви хочете отримати спеціальність архітектора на архітектурному факультеті художнього вузу наприклад НАОМА (Академія мистецтв і архітектури). Знадобиться ще більш серйозна підготовка. Крім перерахованих іспитів по малюнку і кресленню, вступник здає іспит з малюнку інтер’єру і живопису – натюрморт аквареллю. Багато хто хотів би пов’язати своє життя з живописом, графікою, скульптурою. до таких ВНЗ встановлено загальний іспит з малюнку. Він складається з 2-х занять: Малюнок фігури чоловіча натура, і голова натурника.Необхідно правильно закомпонувати зображення, передати характер постановки, рух, конструктив фігури, її пропорції, форму засобами світлотіні. Іспит з живопису передбачений тільки для вступників на мальовничий і графічний факультети. Абітурієнту пропонується зробити з натури олією едюди оголеної фігури і голови натурника. На факультеті графіки виконують ці завдання аквареллю. Важливо грамотно розмістити на полотні (папері, картоні) зображення не більше натуральної величини. Етюд повинен передати характер натури з дотриманням колірних і світло-тонових співвідношень.